December

December

fredag 15 december 2017

Tiden går

Det är mitt i december nu och jag har inte hunnit med att skriva ett ord sen den 1:e.

Händer mycket och inget.

Nu sitter jag och håller på med saker inför morgondagen då jag ska jobba på fm.

Bilen har problem och jag ska lämna in den igen nästa vecka för att byta tank! Den har rostat sönder tydligen och jag har ju sett att det är en fläck under bilen men tänkte kanske det var olja och när jag lämnade in så sa verkstan att det nog var överfyllnadsskyddsrör - ack vad vi bedrog oss och dyrt blir det.

Paketen till jul är inköpta och även skinkan. Köper varje år nu hos den lokala bonden så det är bökande grisar med knorr som vi äter upp.

Måendet - ja det är som det är. Upp och ner och har haltat runt med smärta i knä och höft så nu har farbror doktorn gett mig kortison både i knä och höft.

Ja - det är lite av vad som händer.

Får bli ett längre beskrivande inlägg en annan dag.

Må Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar