December

December

torsdag 16 mars 2017

Presenter

Idag är inte huvudet lika tjockt - dimman har lättat - Jag är vaddfri!

Men trött - javisst - 24/7

Så idag känns det lite bättre - fast bara lite.

Nu har det gått flera av arbetsdagens timmar och nu känner jag hur jag börjar bli lite segare och lätt yrsel också.

Igår fick jag presenter! Jippi!

Av bästa dottern.

En plattborste och den är ------ röd!

Bildresultat för plattborste

Har varit väldigt trött på mitt hår nu ett tag. Det är frissigt och känns trött och livlöst. Har tappat mycket hår. Ska klippa mig nästa vecka och har funderat på att kapa och göra ny frisyr - men samtidigt!

Jag är också nöjd med den frisyr jag har - behöver toppas helt klart. Så med denna fantastiska uppfinning så blir det lättare att "platta" håret. Inte hålla på med sån där annan plattång.

Sen fick jag en värktygslåda.

Dottern hade sett den i ett reklamblad och sa - detta är ju något för dig. Då får du plats med alla dina burkar. Har haft en fin vit trälåda med fransk text om att den innehåller mediciner men alla burkar har inte fått plats.

Det får dom nu och även annat som jag vill ha där - min sockermätare tex.




Monica Gustafsons foto.

Blir man inte glad så säg.

Nu är det dags att logga ut och åka hem från jobbet.

I morgon är en annan dag - fredag och jippi två lediga dagar.

Sen en arbetsvecka till som är hel men veckan efter så jobbar jag 3 av 5 dagar och så blir det semester!

Må Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar