December

December

onsdag 8 februari 2017

Onsdag

Bildresultat för onsdag

Det är en dag mitt i veckan och jag fryser om fötter, nästipp och händer. Det är inte mer än någon minusgrad ute men det blåser och är ruggigt som attan och det är golvdrag i våra lokaler.

Men så är jag också rejält sliten och trött.

Kunde ha gått och lagt mig tidigt igår kände jag men sonen skulle hämtas hem eftersom kollegan hans var ledig pga vab.

Och en halvtimmes övertid hade dom också så 00:00 slutade han och jag åkte hemifrån 23:15. Så i säng kom jag ju inte förrän efter 1 och sen var vovven orolig igen. Men den här gången så var han inte bara ut och tittade utan var kass i magen - med blod i baken efter varje tömning.

Så det var hackigt i sömnen och sen väckte en dotter mig med stress och frågade om jag inte kunde köra henne i morse - och jag sa faktiskt nej - med väldigt dåligt samvete men jag fixade inte att kliva upp eftersom jag sen skulle upp tidigt idag för att åka till vårdcentralen så hade jag kört hade jag inte kunnat lägga mig igen.

Hon var väl där och då inte så glad men det gick över när hon väl satt på bussen. För anledningen var att hon blödde rejält - ur näsan!

Hon har lätt för att blöda näsblod men nu har det varit extra mycket och vi har haft sånt stoppmedel till näsan men det var slut. Och det var väl mest det att behöva sitta med en tuss i näsan på bussen som var jobbigt men nu kom hon över det och jag har köpt mer av stoppsakerna till näsan.

Hon går på starka tabletter för sin hy och det innebär en massa biverkningar och torr hy är en och då också torr näsa. Sen har hon fått bättre hår och behöver inte tvätta det varje dag vilket hon själv tycker är toppen :)

Må Gott

ME i majs foto.

Här har jag hittat en bra länk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar