December

December

söndag 2 februari 2014

Idag är ingen vanlig dag......................



1 - idag är det vovvens födelsedag! Enligt passet är han idag 4 år men om det stämmer - ja det vet ingen men i alla fall på ett ungefär.

2 - att ha möjlighet och glädje att ha ett djur är guld värt och bästa medicinen. Se bus, mys, kurr, svansen som går - det är lycka och som jag ha både hund och katt - dubbel glädje.

3 - solen har visat sig.

4 - brödet jag bakade igår - mums så gott

5 - grytan jag gjorde igår blev jättegod - köpte en ny tacokrydda - smoked and garlic. Högrev, lök och krossad tomat och långkok.

6 - I morgon går jag till jobbet

7 - Idag har jag varit på yogan!

8 - mina blommor mår bättre efter lite omsorg idag med dusch i badrummet

9 - vi hade söndagsmys med chokladpudding och grädde - jag och barnen

10 - jag slapp hämta dottern i natt

11 - jag lyckades hålla mig vaken igår och titta på Gone baby Gone på 7:an som slutade vid midnatt.

12 - fick vikt en hög med kläder under melodifestivalen.

13 - Ska sova gott hela natten

Må gott



2 kommentarer:

  1. Härligt att du kan hitta så många positiva saker varje dag :-)

    Grattis till Vovven!
    Visst är det rn fröjd att ha en hund ❤️

    Själv har jag haft en usel dag... Men imorgon är det en ny dag
    Kram❤️

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft det riktigt fint :)
    Grattis till vovven, solskenet, lyckad gryta och allt det andra ...härligt :)

    Önskar dig en riktigt fin inledning på nya veckan
    Kram Lollo

    SvaraRadera