December

December

lördag 1 februari 2014

Ny månad




Det är väl lika bra att fortsätta med det positiva istället för det negativa!

1 - jag fick äta frukost med sonen idag - det hör verkligen inte till vanligheten och absolut inte en lördag men det var inget kryss idag - eller jo det hade det varit men pga sport hade det startat 9.

2 - vovven fick en längre runda - den första på över en vecka. Och sen lekte och busade vi en stund i trädgården.

3 - jag fick ingen som helst känning i bröstet. Ingen sprängande känsla - jippi.

4 - hemmet känns lite bättre för jag har städat - var tvungen att dammsuga kattsand.

5 - jag bakar! - Morotslimpor

6 - jag förbereder morgondagens middag - en texmex gryta på högrev

Ja idag är dom färre punkterna men bättre det än inga alls :D - man ska ju enligt olika lyckocoacher etc skriva innan man går och lägger sig en lapp, två eller tre och lägga i en burk för att ta fram - allt för att man ska bli mer positiv i sin tillvaro.

Och visst är det väl så att det finns något positivt varje dag - ibland bara 1 sak och ibland många.

Det är melodifestival också - ja nu börjar den cirkusen igen. Ska väl titta men jag vill också se på en film på 7:an 21:30 - gone baby gone - undrar om jag orkar. Dottern är på vift och ska väl hämtas hem och sonen han är hemma.

Må gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar