December

December

måndag 22 april 2013

Ny vecka



Måndag och det är förmiddag.

Ute är det grått och det har regnat lite. Sovit länge idag. Har varit uppe i ca 45 minuter. Och vid 9 igår kväll låg jag i sängen. Och natten var god fram till vargtimmen då låg jag vaken en bra stund igen men till sist somnade jag i alla fall och konstiga drömmar har jag haft.

Och helgen har varit för kort men jag har VAM:at mig bra tycker jag.

Och någon i landet är i chock - en rejäl chock för hur kan man annat reagera om man vinner nästan en kvarts miljard på lotto. Är bara lite avis. Jag hade nöjt mig med mycket mindre. Får bara hoppas det är något som är väl värd att vinna som gjort det.

Det är en intensiv vecka så jag ska vila och vam:a mig själv timmar före och efter jobb.

Och så har vi middagsfrågan - ingen aning! Köttfri måndag finns så det kanske jag ska anamma.



Må gott

2 kommentarer:

  1. Tänk att vinna så mycket pengar, vad skulle man göra med allt??? men det finns säkert många hål att stoppa dom i :)
    Här är det grått idag med. Men får tänka på den underbara helgen som varit, med sol och värme♥
    Kramen goa bloggvän♥

    SvaraRadera
  2. VAM behöver man :-)
    Jag hade varit glad för mycket mindrebpenga oxå... Tänk vad härligt med en storvinst :-)

    Kram

    SvaraRadera