December

December

tisdag 30 december 2008

GOTT SLUT


Så då börjar det gå mot sitt slut - igen - det var ju inte länge sen sist. Är det åldern som gör att åren rullar på så fort som dom gör.


Ett år fyllt med glädjeämnen och sorgligheter.


Och jag önskar att 2009 blir ett mycket bättre år. Ett stabilare år. Där den turbulenta världsekonomin har snurrat klart och det blir en ljusare framtid.


Och nyårslöften - ja det ska jag inte ge några för jag kommer väl inte kunna hålla dom än då.


Det finns ju de där vanliga att börja leva ett sunt liv. Ett liv där man ska tag i vikten efter all julmat, man ska blir bättre på att röra på sig osv.


Jag önskar mig ett år där jag får må bra helt enkelt. Att det inte ska bli allt för smärtfyllt och tröttsamt utan ett år där dom små ljuspunkterna ska sätta spets på tillvaron och göra att man glömmer bort det där tråkiga i alla fall för stunden.


GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÖNSKAR JAG ER ALLA.




1 kommentar:

  1. Håller helt och hållet med dig!!!

    Inga nyårslöften och man vill ändå ha ett bättre år än detta med mindre smärta och ljusare tillvaro *ler*

    Då är vi två som vill åt samma håll *skratt*

    Gott Nytt År på Dig Monachos!!!

    Kram Tina

    SvaraRadera