December

December

lördag 2 juli 2016

Musik

Det är lördag och idag är jag - hardcore - Hårdrock

Är lite besviken på mig själv som inte kom iväg och tittade på Deep Purple på Liseberg igår och jag har ändå ett säsongskort där numera - som jag fick när jag tecknade nytt elavtal. :(

Min favorit deep purple låt



Och så gillar jag Hard Core Superstar - när vi ändå ska prata hårdrock och ikväll skulle jag ha varit i Trollhättan  - Mickis - du är väl där och diggar :)



eller denna  - hur bra som helst



Hade ni trott detta om mig :)

Jag som också gillar Thorleifs!

Musik kommer i så många olika former och jag är allätare och tycker om mycket...........

Hard Core Superstar har jag hittat tack vare dottern och har sett dom live 2 gånger - me like.

Och idag är jag inne på en hårdare stilen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar