December

December

onsdag 2 mars 2016

Strömavbrott

Sitter som vanligt framför den här skärmen, en mugg med kaffe bredvid och det är onsdag och jag har varit och tagit veckans injektion av mekobalamin.

Det är dock en skillnad - jag sitter hemma. Åkte förbi jobbet och där var det helt svart. Kollegan satt där. Man håller på med något eljobb som vi inte hade någon aning om. Bra kommunikation mellan dom som beställt och oss

Så jag fick åka hem. Hade nästan inga batterier i datorn men det hade kollegan - en stund till i alla fall. Får se om jag åker dit senare om nu strömmen kommer tillbaka.

Tills dess blir det jobba hemifrån.

13:30 ska jag iväg och få en dom - ska besikta bilen - lika jobbigt varje gång.

03:33 i natt föll det stora bomullsfluffiga snöflingor utanför fönstret men nu är allt borta så den där dm varningen som man kom med gällde i alla fall inte hos mig men det har varit olyckor på vägarna. Folk har nog också bytt från vinterdäck till sommardäck redan för man har ju sagt att det är vår men bakslagen kommer hela mars så varför chansa.

Må Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar