December

December

fredag 25 april 2014

Inte glömma...



glömma att andas, vila och ta det lugnt.

Men just nu är det mycket. Jobbet arrangerar en tävling och det är mycket runt den som ska fixas och donas med. Telefonen ringer och jag var tidig på jobbet för att ta emot paket som skulle komma.

Men jag kommer också sluta tidigare och ta det lugnt hela em och kvällen. Tänkte grilla lax och njuta av till middag och lägga mig tidigt för att imorgon kliva upp ännu tidigare.

Men det är ju himla roligt också - så jag vill inte missa det.

Ryggen - ja den ömmar och bråkar men inte alls som igår och när jag kom hem från jobbet igår var det bara jag hemma och djuren. Så jag åt middag och sen gick jag och la mig i sängen - ingen smärta i ryggen då tack och lov och jag kände mig extra trött i ögonen som också sved och rann - pollenelände!

Hämtade hem dottern från jobbet halv 10 sen kunde jag lägga mig för natten och sova gott vilket jag gjort också.

Men jag tror att jag också har koll på läget inför morgondagens och jag kommer ha halva eftermiddagen ledig och sen en lugn kväll för att på söndag vara på G igen men då genom att hjälpa brorsonen att åka på Ikea. Han har fått tillgång till den lägenhet han ska hyra i andra hand och nu behöver han lite saker. Och självklart ställer faster upp och dottern har pratat länge om att vi måste till Ikea och köpa nya glas. Vet inte vad som har farit i mina glas för den senaste tiden har väldigt många gått sönder.

Men det är kort vecka nästa vecka och en lugn vecka och jag ska ju också vara ledig på fredagen så det blir mer vila då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar