December

December

fredag 11 maj 2012

26 januari 2013



Detta är ett datum att se fram emot. Galenskaparnas 30 års show. Detta ska jag gå på med migoa dotter som även bjuder sin mamma på detta. Länge dit men tiden går ju tyvärr alldeles för fort ibland och något kul att se fram emot mitt i vintern.

Det blev inget Revenge igår. Det blev banksaker via dator. Min dottern kan inte betala med sitt kort över nät - det är inte inkopplat på sånt så hon fick fört över pengar till mig och så fick jag skapa ett tillfälligt e-kort och göra betalningen. Men nu är det gjort. Och dottern ville absolut inte vänta ifall biljetterna skulle försvinna och det var redan många bokade och ändå skulle dessa biljetter inte släppas offentlig förrän idag tror jag men dottern gillar dom på facebook och fått en länk med förhandsköp.

Jag har sett några av deras revyer tidigare men det är ju många år sen men också då på Lorensbergsteatern där dom är nu också. Riktigt kul ska det bli.

Och så regnar det idag också. Grått, grått, blött, blött och inte ser det ut att bli bättre i helgen och stackars dom som ska springa även om det kanske är bättre än strålande sol och 25 grader. Såg att en fd svåger ska springa.

Sitter och väntar på att tiden ska gå. Jag trodde jag skulle vara på Östra klockan 11 men jag ska vara där 9:30 - tur man kollar på lappen extra innan man gick och la sig igår. Har duschat, ätit frukost. Idag blev det hönökaka med ost och gurka och en kopp te. Så det är snart dags att ge sig iväg.

Läste lite igår på nätet om ledkapselsmärta och i axlarna är det också kallat Frozen shoulder och DET verkar verkligen inte kul att ha fy attan men det verkar heller inte vara något man kan undvika ifall man har fått det och har jag det så är det i början av eländet så jag ska verkligen puscha på att få träffa min läkare idag när jag är på vc. Och det stod också där (1177 läste jag på) att har man diabetes så ökade risken. Hua.

Må gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar