December

December

tisdag 23 december 2008

GOD JUL




Nedräkningen börjar. Jag tänkte gå lite tidigare från jobbet idag så jag kommer hem i någorlunda hyfsad tid för jag ska trängas bland så många andra i matbutiken innan jag åker hem och skulle jag jobba till 17 så lär jag väl inte komma hem före 19 och det har jag ingen lust till.




Ska se om jag hittar en liten färdigkokt skinka, lite lax, det vanliga mjölk, bröd, katt och hundmat mm. Och ljus! Och ingredienser till min julgodiskaka.

Sen ska granen kläs i kväll. Det är uppesittarkväll på tv. Idol-Kevin ska visst uppträda hör jag på radion.

Och kanske, kanske får vi lite vitt imorgon. Chansen finns tydligen. Vore väl trevligt om det kunde singla lite vita flingor från himlen. Men tänkt på detta nedan innan du gör som man så ofta gör då det snöar eller???

Sen är det julefrid! Och jag hoppas ni alla andra får det också.

Jag önskar er alla en härlig, mysig, fröjdefull och en riktigt...........................



God Jul.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar