December

December

måndag 29 december 2008

55 minuter

kvar tills får jag åka hem! Gud sicken tråkig dag på jobbet. Inte alls mycket att göra. Något enstaka samtal.

Och jag är supertrött! Gäspar och känner mig energilös.

Så här har jag inte känt mig på hela julledigheten (alla 5 dagar).

Men nu sitter det i kroppen och jag börjar få ont också. Det är väl för att man sitter still så mycket som man gör. Även om jag försöker resa på mig osv. Men det är inte tillräckligt.

Stel i nacken, axlarna och ryggen! SUCK!

Och så måste jag handla när jag åker hem. Inget jag ser fram emot alls. Det har blivit en prövning att handla. Men jag ska inte ha så mycket så det får gå snabbt.

Måste ha någon mat till middag. Och jag har inte någon som helst aning om vad vi ska äta.

Och jag fryser. Har frusit hela dagen. Händerna är kalla och elementen i stora visningslokalen som ligger precis utanför mitt kontor dessa var avstängda och jag vet att jag själv har gått och satt på dom för inte alls så länge sedan och någon och det finns nog bara en person på detta kontor med en rang över mig har förmodligen gått och stängt ner dom. TACK för det!

Och så gör jag sk åkarbrasa och stryker mig över armarna och så kommer jag åt sidorna - aj aj aj!

Det får bli något enkelt att laga till middag och en kväll under täcken i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar