December

December

söndag 12 oktober 2008

Musik kan man inte vara utan!

Glöm inte att först pausa mina favoriter längst ner på sidan innan ni lyssar på musiken nedan.

Den här väcker minnen - en släkting till mig vars sambo är en duktig sångare brukade sjunga denna. Och när det var fest -mest - roliga tider.



Sen vill jag hylla min dotter med denna! Och faktiskt så kan jag tycka dom är riktigt bra - det när en liten rocker inside of me :) - Och jag gillar videon till denna - bjuder på lite överraskningar.



Och jag hyllar sonen också som har en otroligt blandad musiksmak fast ibland blir man ju nästan knäpp när han spelar sånt här.

Fast här är syskonen lika men så olika - Hardcore superstar el Hardcore Techno.



Då gillar jag bättre när han lyssnar på Coldplay, REM eller en massa annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar