December

December

onsdag 29 oktober 2008

Ge mig en kudde


Och jag skulle somna direkt känns det som. Är så trött idag.

Vaknade igår kväll då hade jag nog inte sovit så länge och hade så ont i vänster underarm. Stapplade ut på toa och smorde in armen med iprensalva.

Trodde kanske att jag hade legat på den så att den domnat men det känns inte så. Och salvan hjälpte föga.

Samma smärta när jag vaknar nu på morgonen.

Och tankarna går ju. Är detta något som har med Fibro att göra, är det någon som hade smärtat i alla fall. Kommer det från axlarna. osv osv.

Har jag fått mer ont eller är jag bara mer medveten om den nu?

Tankarna är många. 2-3 månaders väntetid på min remiss till Gottfries fick jag till svar förra veckan. Ska ringa och tala om att om det kommer någon återbud så kan jag ha möjlighet att ta den.

Skit är det i alla fall!

Men solen skiner idag -just nu åtminstone. Båda ungarna försvann igår kväll till kompisar och har sovit över. Så det blev en lugn hemmakväll när dom åkte iväg. Låg och läste ut Liza Marklunds bok och kom i säng i hyfsad tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar