December

December

onsdag 22 augusti 2018

En hel lång sommar är till ända!

Så är man tillbaka i vardagslunken igen! Men vilken sommar vi haft. Det har varit både bra och härligt samtidigt som det varit jobbigt och eländigt med all värme.

Men jag har badat mer än jag gjort på flera år.

Semestern gick fort och har varit underbar. Åkte hem till Norrland och hade tänkt stanna 2 veckor först men vi stannade lite mer än 3 veckor. För det fanns inget som egentligen drog oss hem och vi kunde stanna så då var det lika bra att göra det.

Jag och dottern bilade med hund och katt och sen kom sonen med flyg lite senare och stannade en vecka.

Vi har hunnit med att gå på Storsjöyran, vandrat i fjällen och på andra ställen, shoppat, träffat kusinen min och en vännina plus bara varit.

Vi har suttit och tittat mycket på en stor tall som finns mitt framför stugan - för där högst upp fanns ett fågelbo med tornfalkar och det var ju lite kul att titta på men gick inte att fånga på bild för attans snabb var föräldrarna när dom kom och lämnade sin mat.

Sen kom vi hem lagom till Kulturkalaset och Europride och det var vi inne två gånger och tittade på.

Och så jobbade jag i söndags och tog ledig på måndag.

Trött är jag, ryggen värker, blodsockret hamnade väldigt lågt häromdagen och jag har ont både här och där men är nöjd ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar