December
lördag 25 september 2010
Inte vad man lovat.
Tidigare i veckan så visade man en sol idag på väderkartan. Den är långt från det ute i dag. Det började redan igår kväll med ihärdigt regnande. Och det är en grå höstdag ute i dag och inte blir det någon promenad i skogen idag inte. Hade det varit som förr innan fibron hade jag inte tvekat men idag gör jag det. Har sagt det förr och säger det igen.
Jag måste välja väl när det gäller mina aktiviteter.
Sömnen har varit konstig inatt. Vaknat flera gånger - hatar det! Vill sova gott.
Trodde min ankel skulle vika sig när jag tog mina första stapplande steg från sängen. Det är en jobbig känsla. Det är precis som om foten bara skulle knäckas rakt av.
Gnäll och gnäll.
Idag ska jag ta en lugn dag. Frukosten är äten, kanske ska jag ta och lägga mig och läsa lite. tvätta en tvätt också, skura badrummet, sova - ja det finns att göra.
Och att jag idag när jag tittar ut genom fönstret idag ser grått och ändå en färgglad natur är så mycket bättre än vad jag hade sett om jag befunnit mig i trakterna runt min gamla hemby - där ligger snön!!!!
Det är september så den har nog snart försvunnit igen.
Och i morgon är en annan dag - kanske är det sol då och en sån där härlig höstdag.
Ha en trevlig
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

.gif)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar