
Är alldeles ur form.
Sover och sover och blir inte ett dugg pigg. Jag kom inte upp för att åka till jobbet i morse. Försökte och var alldeles yr av trötthet.
Och jag har drömt att jag hade feber i natt. Fick köpa ny termometer för jag kunde inte tro att det var sant. Jag hade över 41 grader och kände mig inte jättedålig men den nya visade samma resultat och ändå var jag inte jättesjuk som man blir om man har närmare 40 graders feber.
Har precis pallrat mig upp för att jag ska iväg till psykologen om en halvtimme. Och jag skulle kunna gå och lägga mig och sova igen.
Totalt energilös!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar