December

December

lördag 30 maj 2009

Utmaning

Tar en paus från solen och hittade denna hos svägerskan.


SKOR: Allt från flipflops till klack. Fast mest är det utan klack. Mer bekväm med åren. Eller så är man mer kräsen och vill inte ha ont i fötterna längre.

SNEAKERS: Yes.

JEANS: Har ett par i garderoben - nästan nya som jag knappt använt. Går mest i kjol numera.

SHIRT: Linne eller toppar

UNDERKLÄDER: Bekväma

VÄSKA: För många, vill köpa nya för ofta

PLÅNBOK: En röd jag haft länge nu

SOLGLASÖGON: Inte ofta då jag mest gick i linser och nu aldrig då jag mest har glasögon men funderar på att skaffa såna där solskydd till dom

KLOCKA: I mobilen och i byrålådan.

SMYCKEN: 2 örhängen sitter alltid i örat sen så varierar jag med två andra (har 4 hål).
Halsband och armband men mer på vintern.

TV: Brittiska deckare, Cityakuten och Greys, dokumentärer.

MOBILTELEFON: Sony Ericsson

MP3: I mobilen

DATOR: Yes

SMINK: När jag känner att jag själv bryr mig och då jag vill känna mig extra fin.

ANSIKTSKRÄM: Nästan varje dag

DEODERANT: Just nu tror jag det är en palmolive. Varierar väldigt

TANDKRÄM: Sensodyne

SCHAMPO/BALSAM: Varierar här också. Vad är det extrapris på denna vecka?

TVÅL: Något flytande

PARFYM: Då det är något extra.

MINERALVATTEN: Har en sodastream så Yes

VIN: Ja, både rött och vitt

DRINK: Dry Martini -en riktig med oliv, Campari och juice.

BRÖD: Tunnbröd, limpa, fiber, rostebröd, köpebröd, hembakt, Hårt, mjukt.

MAT: Allt utom fiskbullar.

GLASS: På sommaren.

GODIS: Inte så ofta - mest choklad

SÄNG: En dubbel som skulle behöva bytas ut.

LAKAN: Dubbeltäcke och dubbellakan.

FRISÖRSALONG: Samma tjej som klippt mig nu i mer än 10 år. Ska snart dit.

DAGSTIDNING: GT, AF, Expressen, GP, ÖP, - allt på nätet

MAGASIN: Händer att jag köper en Tara eller Amelia men inte ofta längre, tycker det repiterar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar