Tar en paus från solen och hittade denna hos svägerskan.
SKOR: Allt från flipflops till klack. Fast mest är det utan klack. Mer bekväm med åren. Eller så är man mer kräsen och vill inte ha ont i fötterna längre.
SNEAKERS: Yes.
JEANS: Har ett par i garderoben - nästan nya som jag knappt använt. Går mest i kjol numera.
SHIRT: Linne eller toppar
UNDERKLÄDER: Bekväma
VÄSKA: För många, vill köpa nya för ofta
PLÅNBOK: En röd jag haft länge nu
SOLGLASÖGON: Inte ofta då jag mest gick i linser och nu aldrig då jag mest har glasögon men funderar på att skaffa såna där solskydd till dom
KLOCKA: I mobilen och i byrålådan.
SMYCKEN: 2 örhängen sitter alltid i örat sen så varierar jag med två andra (har 4 hål).
Halsband och armband men mer på vintern.
TV: Brittiska deckare, Cityakuten och Greys, dokumentärer.
MOBILTELEFON: Sony Ericsson
MP3: I mobilen
DATOR: Yes
SMINK: När jag känner att jag själv bryr mig och då jag vill känna mig extra fin.
ANSIKTSKRÄM: Nästan varje dag
DEODERANT: Just nu tror jag det är en palmolive. Varierar väldigt
TANDKRÄM: Sensodyne
SCHAMPO/BALSAM: Varierar här också. Vad är det extrapris på denna vecka?
TVÅL: Något flytande
PARFYM: Då det är något extra.
MINERALVATTEN: Har en sodastream så Yes
VIN: Ja, både rött och vitt
DRINK: Dry Martini -en riktig med oliv, Campari och juice.
BRÖD: Tunnbröd, limpa, fiber, rostebröd, köpebröd, hembakt, Hårt, mjukt.
MAT: Allt utom fiskbullar.
GLASS: På sommaren.
GODIS: Inte så ofta - mest choklad
SÄNG: En dubbel som skulle behöva bytas ut.
LAKAN: Dubbeltäcke och dubbellakan.
FRISÖRSALONG: Samma tjej som klippt mig nu i mer än 10 år. Ska snart dit.
DAGSTIDNING: GT, AF, Expressen, GP, ÖP, - allt på nätet
MAGASIN: Händer att jag köper en Tara eller Amelia men inte ofta längre, tycker det repiterar sig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar