December

December

fredag 10 oktober 2008


Yes - äntligen är det fredag! Denna vecka har varit så lång tycker jag.


Såg en otäck sak på väg till jobbet idag. På motsatt sida motorvägen låg en bil rejält kvaddad i ett dike. Det var bara skrot men då stod den på 4 hjul i alla fall så den person/er som fanns i bilen var nog redan på sjukhuset. Polisen stor där så det var därför man reagerade på att något hänt på andra sidan för det blinkade fullt med blåljus.


Man undrar lite vad som orsakat olyckan för det är inte halt. Otäckt var det i alla fall och man hoppas personen klarat sig bra.


Idag vaknade jag lite piggare än andra dagar men gick och la mig redan vid 9 igår och tog en insomningstablett men jag somnade inte in på en gång men har haft en djupsömna hoppas jag i alla fall.


Och det känns i hela kroppen som om jag har träningsvärk. Ont i huvudet och lite yrsel som kommer och går. Ingen jättekraftigt men tillräckligt för att bli påverkad av det.


Men det är inte bara jag som är kass. Dottern har fått något som ser ut som nässelutslag i ansiktet. Hon har röda partier som är knottriga. På ryggen har hon två prickar men det ska ju klia enligt det man läser om nässelutslag men det gör inte hennes. Hon har ju varit sjuk i 3 veckor och jag tror själv att det är därför hon har fått det (virusinfektion). Hon skulle leta efter skolsköterskan idag.


Sonen är inte heller helt ok. Men det är mer diffust. Han mår illa men kräks inte. Men något skumt är det där också.


Herre gud vilken familj vi är - Familjen krämpor.


Och så skulle jag ha jeans idag hade jag tänkt men blev bittert besviken. Jag fick inte igen dom.


Fasen - jag som nu tänker på vad jag äter och äter bra - det händer ingenting. Inte ett gram känns det som. Så trött jag blir på det också.


Så livet är en pest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar