December

December

fredag 9 december 2016

Julbord

Sitter på jobbet och är jättetrött. Har rejält ont i mina axlar! MEN

Humöret är på topp:)

Bildresultat för good mood

Det är varmt ute och idag blåser det inte alls på långa vägar som igår men lite vind är det ändå - kan man se på flaggorna.

Ska gå hem vid 4 för att piffa till mig och sen komma tillbaka hit för vi ska ha julbordet i vår lokal denna gång med caterad mat. Kan bli riktigt trevligt. Lite mer intimt än på en restaurang och lättare att mingla runt och prata med mina kollegor som jag nästan aldrig träffar men har mailkontakt med.

Runt 35 personer blir vi och kollegan har gjort musikquiz - han har riggat upp med orgel idag och borden är dukade.

Så förutom att då kroppen är som den är så är det ändå skönt att känna att jag humörmässigt i alla fall har det bättre än början av veckan.

Bildresultat för det går uppåt

Jag har en undran - ser på besöksstatistiken att det är en del del besök - Men vilka är ni? Det är jag nyfiken på. Några har jag kanske aning om men sen då?

Så skriv gärna en rad i kommentaren så blir jag glad :)

Och så har jag saxat från fb. Och svaren är mina. Ni får gärna kopiera och ge er svar.

👥 Skolkat: ja
😵 Sett en död människa: ja
🇫🇷 Varit i Frankrike: nej
🚑 Åkt i ambulans: Nej
🗽 Varit i Amerika: nej
 Varit i Asien: Nej
🌍Varit i Afrika: nej
🌏Varit i Australien: nej
🚉 Besökt Disneyland: nej
🏁 Besökt Legoland: nej
🚧 Sett Grand Canyon: nej
🚁 Flugit i en helikopter: nej
 Dansat i regnet: ja
📱 Tjuvringt: ja
😂 Gråtit av skratt: ja!
❄ Fångat en snöflinga med tungan: ja
😺 Hade/har husdjur:JAAAAAAAAA
⛷ Åkt skidor: ja
🏍 Kört en moped/motorcykel: ja
🚌 Åkt buss eller tåg: ja.
 Hoppat ut ur ett flygplan: nej
🐫 Ridit på en kamel: Nej
📺 Varit på TV: ja
📰 Varit i tidningen: ja
💉 Donerat blod: Nej
👂 Har en piercing/haft piercing: Ja - i öronen - det är ju också en piercing om man ska vara noga
👣 Har en tatuering: nej
🏊 Kan simma: ja.
🚓 Åkt i en polisbil: nej
💊 Knäckt fingrarna/knogarna: nej
👼 Tror på liv efter döden: Nej
⭐️ Uppträtt på en scen: ja,
🌎 Besökt mer än 10 länder: Nej, men Finland, Norge, Danmark, Spanien, Grekland
💍 Varit förlovad eller gift: Ja
👨‍👩‍👦‍👦 Fått några barn: Ja
⛔️ Brutit mot lagen: Ja, i trafiken
🎖 Fått medalj: ja
🏠 Varit husägare eller är: Ja
❤️ Tror på kärleken: Nej, ja den finns ju där för andra i alla fall.
👾 Spytt offentligt: Ja
🙈🙉 Snubblat på öppen gata: ja
👫👭Friat till någon: Ja, det var det jag gjorde :/
🐝Blivit stucken av en geting: ja
💰Vunnit pengar: ja men ack så lite
👻😱 Sett ett spöke: 


Må Gott

Bildresultat för feel good quotes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar