December

December

tisdag 5 juli 2016

Lite mycket just nu kanske

Det är lite tungt nu. Jag är så trött och inatt har jag sovit men jag fick ta extra propavan vid 1 när jag vaknade till och kände att jag inte skulle kunna somna om.

Märkligt att man kan känna av det. Ifall man ska somna om lätt eller inte.

Fick en tanke. Min läkare på vc skriver ju nu ut mitt mekobalamin och annat men dom vägrar skriva ut LDN som jag får från Gottfries och dom tog slut i förra veckan. Kan det ha något med detta att göra?

Gottfries har ju inte förskrivningsrätt av någon konstig anledning numera till gamla patienter utan det ska vc göra men när dom inte tror på att det eller det kan hjälpa så står man ju där.

Dom var också lite osäker på Mekobalamininjektionerna men eftersom jag måste ha B12 efter min GBP op så gick dom med på att skriva ut.

Läste någon rubrik på fb om att man nu håller på med nya avtal men jag orkade inte läsa igenom det men jag hoppas dom kan hjälpa mig när det går igenom - om det går igenom.

Känner mig också lite lite stressad. Det är mycket inför semestern och när jag kommer tillbaka på tisdagen så har vi arrangemang nästföljande helg och det ska köpas in massor - tur jag fick bli påmind om det igår.

Satt också med bokföringen och det har blivit fel helt och hållet så jag ska nog radera alla verifikationer jag gjort manuellt för att lägga in dom via autokontering. Fattar heller inte hur jag ska bocka av fakturor i det systemet och satt länge med chatten som skulle hjälpa och till sist bad dom mig ringa och det får jag göra idag för jag hade inget headset med mig och utan är det svårt att jobba och prata i telefon samtidigt.

Så igår satt jag över nästan en timme för att göra klart just det jag höll på med.

Är här lite tidigare idag också så jag säger hej då.

Må Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar