December

December

tisdag 17 februari 2015

Så kom den!

Bildresultat för fibro flare

Såååå bara! Pang, bom, krasch!!!!!!!

Sitter nu på jobbet och skriver detta - dagens andra inlägg. Och jag har den där jobbiga trötta känslan bakom ögonen som gör att dom känns extra ansträngda och känsliga och tåriga.

Bildresultat för trött kärring

Det är som luften/energin sakta sakta bara pyst ur mig och nu är jag som en tom ballong. Käkarna håller på att gå ur led av all gäspning och det börjar bli jobbigt att fokusera också.

Så jag brände nog ljuset i båda ändarna medan jag smidde det varma järnet! Så nu får jag lida av det och så kommer det ta ett tag innan jag kommer igen förmodligen. Det är vila och åter vila som får gälla.

Middagen ska sonen göra idag efter detta recept. För det var detta han och hans kompis gjort det ifrån tidigare - ungdomen läser inte recept - dom kollar youtube :D



Så det blev lite ompriotering. Sonen gick ut med hunden och jag hämtade dottern och så blev det besök på affären för inköp av spetspaprika, rödlök, canneloniböner och tortilla.

Så det ska bli skönt att sätta sig vid det dukade bordet och sen lägga mig i sängen och vila för att sen kliva upp och äta semla.

Värmefilten hägrar för det har börjat värka lite här och där i kroppen. Men det kan ju vara så att det också är så att injektionen som jag ska fylla på med imorgon också har slutat verka och så blir jag fylld av energi och sånt imorgon igen - ja ni hör - hoppet lever jag på!

Nu ska jag snart stänga ner butiken och gå hem för nu har huvudvärken också kommit. Har suttit i telefonkö med ett hotell i Sthlm inför en tävling i helgen och den person som sa den där standardfrasen - ni är placerad i kö etc - den rösten gick inte av för hackor. En man men det var högt och gällt på något sätt så det var ett elände att lyssna på men jag kom fram till sist men blev slussad runt bland den ena till den andra innan jag fick tag på rätt person som vet vad en proforma faktura är.

Har också suttit med statistik och siffror och åter siffror och jag har åter igen fått maila supporten för att fråga om vissa siffror som systemet tar fram men som jag inte får att stämma. Allt ska vara inlämnat och klart senast 25:e så jag har några dagar till på mig.

Och nu har jag fått klaga av mig också.

Bildresultat för fibro energyBildresultat för fibro energy


Må Gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar