December

December

torsdag 18 april 2013

2015



Pratade med chiefen idag. Kommer få skriva på ett nytt kontrakt och med anställning t o m 30 april 2015 - så nu vet jag vad jag gör de närmaste åren :D

Äter middag! Hade köttfärssås så jag tog fram 2 tortillabröd från frysen, Hade också lite taca sause som jag smorde bröden med. Rev den där prästosten och la på brödet och sen på med köttfärs, färska tomater och pizzakrydda och det är himla gott och lättsamt - pizza på tacovis.

Ur högtalarna strömmar Stefan Sauks röst och boken fasanjägarna. Den är riktigt bra så jag ser nu fram emot de resterande 3 som finns. Och det kommer kanske fler också - och danskarna gör ju bra serier så den blir nog filmad till sist.

Jag har missat brottet som sägs ha varit hur bra som helst men så är det när man inte tittar på tv så mycket vid den tiden på kvällen.

Det slutade regna men det blåser som attan fortfarande och på jobbet slog det i väggar och fönsterbläck.

Så inte undra på att kroppen är värksam.

När jag berättade för kollegan vad chiefen sagt så blev han jätteglad och det värmer gott i kroppen att känna sig så välkommen och behövd. Ett bevis för att man gör ett bra jobb.

I natt hoppas jag få en god natt sömn för jag är rejält trött.

Må gott

1 kommentar:

  1. Vad roligt!
    GRATTIS TILL DIG! Detta är du väl värd.. det betyder trygghet att veta att man vet vad man har under en längre tid :-) Det kan säkert förlängas igen sen :-)

    Låter som en riktigt smarrig och ganska lätt middag :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera