December

December

fredag 29 mars 2013

Långfredag



God Morgon!

Trots nattens aktivitet på blåkulla känner jag inte av det så mycket :)

Men det blev inget av något tv-tittande igår. När jag igår satt vid köksbordet med dotter och klockan hade gått över 8 så kände jag att jag blev yr och tappade liksom koncentrationen.

Det var att bara acceptera att det skulle inte gå att hålla sig vaken en endast liten stund till. Så jag började göra mig klar och då ballade magen ur så där fick jag sitta ett tag.

Klockan 9 låg jag i sängen och började titta på Revenge men det gick inte. Kunde inte koncentrera mig och det kändes bara jobbigt så jag satte på nyheterna och blundade. Somnade gott och sov så ända till 2 när jycken ville ut. Somnade om direkt och har sovit fram till 5, somnade om igen då med ögonmask - kändes lite knäppt och sen fram till halv 9 och nu har jag ätit frukost. Morotsbröd med rökt skinka och har en kopp te i muggen.

Dottern har duschat och om två timmar ska vi gå iväg mot hennes jobb och jag ska fortsätta därefter och tänkte faktiskt ta med mig en termos med kaffe och gå till naturreservatet vid ån. Hade ju som tradition när barnen var små att gå dit på långfredagen och vi fikade eller grillade försökte ha den kvar efter skilsmässan och det gick tills dottern började praktisera och jobba. Så det får bli jag och jycken idag i solskenet.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar